​گروه تولیدی تهران نور پاسارگاد و مجموعه بازرگانی معین برق تهران 

با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت درخشان در امر تهیه ، تولید ، پخش ، واردات و تامین نیازمندی های کشور در حوزه تجهیزات برقی ، روشنایی و الکتریکی تلاش نموده تا با بهترین کیفیت ، خدمات و قیمت را برای مصرف کنندگان فراهم نماید.
این مجموعه ضمن اخذ نمایندگی شرکتها و برندهای بین المللی معتبر ذیل و ضمن ایجاد زمینه ورود با کیفیت ترین و به روز ترین محصولات برقی و الکتریکی دنیا با جدید ترین تکنولوژی ، سعی نموده تا نیازهای مصرف کنندگان با بالاترین کیفیت و استاندارد های به روز جهان را تامین و اراِیه نماید.

شرکت زومر آلمان تولید کننده قویترین و بهترین سیستمهای درب بازکن پارکینگی ولتاژ DC  در اروپا ، با بیش از ۱۱۰ سال سابقه تولید و ثبت چندین اختراع و نوآوری در حوزه طراحی مکانیزمهای جکهای درب بازکن اتوماتیک بازویی ، ریلی ، سقفی ، راهبند و . . . از شناخته شده ترین برندهای اروپایی در سطح جهان میباشد .
شرکت معین برق تهران با ۲۵ سال سابقه نمایندگی به عنوان اولین و تنها نماینده انحصاری محصولات زومر آلمان در ایران توانسته با معرفی این شرکت به بازار مصرف کشور و اولویت قرار دادن خدمات پس از فروش بر پایه کیفیت محصولات آلمانی ، محصولات زومر را به عنوان بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد .​​​​​​​

شرکت معین برق تهران به عنوان برترین و بزرگترین نماینده پخش محصولات لگراند فرانسه در کشور انتخاب و معرفی شده است . کلیدهای مینیاتوری ، کلیدهای اتوماتیک ، کلید و پریز، کابل، ترانک و ... از عمده ترین محصولات لگراند فرانسه توسط معین برق تهران در بازار لوازم الکتریکی کشور توزیع و تامین گردیده است .

شرکت Gewiss  ایتالیا ، با سابقه بیش از ۵۰ سال در تولید لوازم الکتریکی در سال ۱۹۷۰ تاسیس شده  و هم اکنون جزو بهترین برندهای اروپایی در حوزه تولید کلیدهای مینیاتوری ، کلیدهای اتوماتیک ، سیستم های هوشمند ، روشنایی و صنعتی میباشد . از افتخارات این شرکت میتوان به تجهیز و نگهداری سیستمهای برقی و روشنایی مجموعه واتیکان در ایتالیا اشاره نمود .
شرکت معین برق تهران به عنوان نماینده انحصاری محصولات Gewiss ‌ایتالیا درایران ، سعی کرده تا با تامین اقلام مورد نیاز تا حد ممکن از فروش کالاهای بی کیفیت و درجه پایین در بازار کشور جلوگیری نموده و با ارتقای کیفیت محصولات پیشنهادی به بازار باعث کاهش هدر رفت سرمایه متقاضیان اقلام الکتریکی به واسطه ارایه بالاترین کیفیت محصولات ارایه شده نماید . ​​​​​​​

کارخانه DOCO ‌ هلند ، یکی از برترین تولید کننده های یراق آلات برای دربهای متحرک پارکینگی ، زیرسقفی ، سکشنال و . . . با طراحی تخصصی قطعات و ملزومات دربهای سکشنال پارکینگی ، یکی از بزرگترین و مجرب ترین تولیدکنندگان اروپایی محصولات میباشد .
شرکت معین برق تهران به عنوان نماینده فروش محصولات DOCO  هلند ، امکان پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان براساس تنوع پروژه های مسکونی ، اداری و صنعتی را با استفاده از یراق آلات این شرکت و امکانات بی نظیر آن فراهم ساخته است .

شرکت Key Automation ‌ ایتالیا ، تولید کننده درب بازکنهای پارکینگی ، بازویی ، ریلی ، سقفی ، راهبند ، اپراتور درب شیشه ای و . . . دارای بالاترین تنوع در طراحی زیبا و تکنولوژی های مورد استفاده درمحصولات خود میباشد . منوهای دیجیتال طراحی شده برای محصولات Key Automation  بیشترین امکان تنظیمات و تغییرات مورد نیاز مصرف کننده را در اختیار قرار میدهد .
شرکت معین برق تهران به عنوان نماینده محصولات Key Automation  ایتالیا در کشور ، توانسته با ایجاد تنوع در محصولات مورد عرضه خود در این حوزه ، سلایق مختلف مصرف کنندگان را در نظر گرفته و برآورده نماید . ​​​​​​​

شرکت Bticino  ایتالیا یکی از برترین تولید کنندگان اروپایی در حوزه طراحی محصولات به روز الکتریکی و الکترونیکی دنیا از جمله درب بازکن تصویری ، سیستمهای هوشمند و کلید و پریز میباشد .
شرکت معین برق تهران به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات درب بازکن تصویری سیستم بیتیچینو ، توانسته است به طور کامل مشکل ارتباط تصویری پروژه های با تعداد واحد بالا را مرتفع کند .
این سیستم توانسته با حذف کابل کشی سنتی ، و ایجاد بستر انتقال صدا و تصویر و فرمان بر اساس پروتکلهای شبکه ای  وضوح صدا ، شفافیت تصویر ، عدم ایجاد اختلال و فرمان اشتباه و همچنین ارتباط داخلی در شبکه ارتباطی درب بازکن تصویری را فراهم کرده و به عنوان بهترین انتخاب با مناسب ترین قیمت در رقابت با دیگر رقبا خدمت شایانی به ازتقای کیفیت پروژه های ساختمانی مسکونی ، اداری ، تجاری و ویلایی نماید . ​​​​​​​

معرفي برند مطرح LED4M با نشان استاندارد ايران به بازار روشنايی و نورپردازی كشور ، از جمله ديگر افتخارات اين مجموعه در سالهای اخير ميباشد .تنوع محصول و خدمات پس از فروش این برند بزرگترین نقطه قوت محصولات LED4M ‌ در مقایسه با دیگر رقبای محصولات روشنایی LED  در بازار میباشد . این برند تا کنون با تجهیز هزاران پروژه ساختمانی مسکونی ، اداری ، تجاری ، صنعتی ، ورزشی ، مذهبی ، نظامی ، فرودگاهی ، بیمارستانی ، تفریحی شامل هتل ها و رستورانها در داخل و خارج از کشور ، توانسته درنهایت کیفیت و استانداردهای خدمات پس از فروش ، برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت نماید .
چراغهای خطی ، پنلهای LED  و تمامی دیگر محصولات روشنایی LED ‌ جزو سبد محصولات این برند میباشد .
LED4M با افتخار اعلام میدارد تمامی تولیدات ساخت داخل برند LED4M   دارای نشان استاندارد ایران میباشند . ​​​​​​​

كليه محصولات توليدی تهران نور پاسارگاد و بازرگانی معين برق تهران صرفا از طريق نمايندگان فروش عرضه خواهند شد ، لذا جهت دريافت اطلاعات محصولات لطفا با نمايندگان فروش درتماس باشيد .

این مجموعه با عضوبت در اتاق ایران و المان ، ایران و فرانسه ، ایران و چین ، ایران و ترکیه ، انجمن تخصصی نورپردازی و روشنایی  و . . .  تلاش نموده تا با حفظ ارتباطات بین المللی خود و کسب تجربه از متخصصان داخلی اقدام به ارایه بهترین خدمات ممکن به مصرف کنندگان نماید .